دیابت و بیماری کلیه با سطح پایین سدیم در خون
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت و بیماری کلیه با سطح پایین سدیم در خون

سطح پایین سدیم جدی در ماه مه خون باعث می شود بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی در معرض خطر زندگی، بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی مبتلا به دیابت، شما باید با توجه بالا به سطح سدیم در خون پرداخت.
چرا این بیماران سطح سدیم کم داشته باشد؟
کاهش مقدار کل سدیم در خون، مقدار سدیم کل نرمال و افزایش مقدار کل سدیم: سطح پایین سدیم در خون می توان به سه شرایط تقسیم شده است.
سطح پایین سدیم همراه با مقدار کل سدیم در خون کاهش یافته است. برای کاهش فشار خون بالا بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی یا سهولت تورم خود، nephrologists بیشتر احتمال دارد به تجویز دیورتیک. استفاده بیش از حد از دیورتیک ها ممکن است از دست دادن سدیم، اسیدوز متابولیک، کتواسیدوز دیابتی می شود، و به همین ترتیب به راحتی. علاوه بر این، استفراغ و اسهال علل دیگری از این وضعیت هستند.
سطح سدیم پایین همراه با مقدار سدیم کل نرمال در خون. این است که معمولا از عدم گلوکوکورتیکوئید، کم کاری تیروئید، برخی از داروها و یا SIADH شده است.
سطح سدیم پایین همراه با افزایش مقدار کل سدیم در خون. وقتی کلیه ها به شدت از دیابت آسیب دیده، آنها قادر به فیلتر کردن سدیم و مایعات اضافی به طور موثر. احتباس مایع می تواند سطح سدیم در خون به کاهش ایجاد کند، اما در واقع، مقدار سدیم مجموع در افزایش خون.
علائم و نشانه های سطح پایین سدیم در خون چیست؟
علائم اصلی هستند خستگی، تهوع، استفراغ، سردرد، خواب آلودگی، گرفتگی عضلانی، درد عضلانی، و غیره. در موارد شدید، بیمار ممکن است از کشش، کما، افزایش فشار داخل جمجمه، و غیره رنج می برند
چگونه برای مدیریت سطح پایین سدیم در نفروپاتی دیابتی؟
بیماران مختلف نیاز به درمان متفاوت است. اما مهم نیست چقدر اگر شما می خواهید برای حل این مشکل از علت زمینه ای آن، شما باید برای پیدا کردن برخی از راه برای معکوس کردن کلیه های آسیب دیده. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی می تواند یک انتخاب خوب است.
اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت و بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: